specijalistički diplomski stručni
Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima

Licul, Goran
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate

Citirajte ovaj rad

Licul, G. (2015). Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima (Specijalistički diplomski stručni). Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, G. (2015). 'Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima', Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, citirano: 01.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul G. Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate; 2015 [pristupljeno 01.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

G. Licul, "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima", Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.