master's thesis
Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima

Licul, Goran
Istrian University of applied sciences

Cite this document

Licul, G. (2015). Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima (Master's thesis). Pula: Istrian University of applied sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, G. (2015). 'Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima', Master's thesis, Istrian University of applied sciences, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul G. Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima [Master's thesis]. Pula: Istrian University of applied sciences; 2015 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

G. Licul, "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima", Master's thesis, Istrian University of applied sciences, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Please login to the repository to save this object to your list.