Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate
Citirajte ovaj rad
Licul, G. (2015). Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima (Specijalistički diplomski stručni). Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul, G. (2015). 'Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima', Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul G. Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate; 2015 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
G. Licul, "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima", Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668