Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate
Citirajte ovaj rad
Češnjaj, N. (2014). Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima (Specijalistički diplomski stručni). Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj, Neven. "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj, Neven. "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj, N. (2014). 'Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima', Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj N. Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate; 2014 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
N. Češnjaj, "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima", Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670