Češnjaj, N. (2014). Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima (Master's thesis). Pula: Istrian University of applied sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj, Neven. "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj, Neven. "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj, N. (2014). 'Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima', Master's thesis, Istrian University of applied sciences, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
Češnjaj N. Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima [Master's thesis]. Pula: Istrian University of applied sciences; 2014 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670
N. Češnjaj, "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima", Master's thesis, Istrian University of applied sciences, Pula, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670