Licul, G. (2015). Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima (Master's thesis). Pula: Istrian University of applied sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul, G. (2015). 'Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima', Master's thesis, Istrian University of applied sciences, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
Licul G. Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima [Master's thesis]. Pula: Istrian University of applied sciences; 2015 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668
G. Licul, "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima", Master's thesis, Istrian University of applied sciences, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668