Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate
Citirajte ovaj rad
Golja, A. (2017). Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122
Golja, Alen. "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122
Golja, Alen. "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122
Golja, A. (2017). 'Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122
Golja A. Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate; 2017 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122
A. Golja, "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122