master's thesis
Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.

Golja, Alen
Istrian University of applied sciences

Cite this document

Golja, A. (2017). Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o. (Master's thesis). Pula: Istrian University of applied sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja, Alen. "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja, Alen. "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja, A. (2017). 'Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.', Master's thesis, Istrian University of applied sciences, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja A. Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o. [Master's thesis]. Pula: Istrian University of applied sciences; 2017 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

A. Golja, "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.", Master's thesis, Istrian University of applied sciences, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Please login to the repository to save this object to your list.